Je staat er niet alleen voor!
Vanaf 28 juli 2025 geldt de European Accessibility Act (EAA) voor webshops en e‑diensten.
Als jouw bedrijf digitale producten of diensten aanbiedt – denk aan een webshop, bestelapp, reserveringsplatform of klantportaal – dan ben je straks wettelijk verplicht om die toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.
En de druk is voelbaar: toezichthouders zoals AFM en ACM nemen digitale toegankelijkheid steeds nadrukkelijker mee in hun toezicht.
Audit digitale toegankelijkheid
De eerste stap? Een audit.
Bij Proper Access ontvang je niet alleen een lijst met WCAG-fouten, maar een helder rapport vol oplossingen, prioriteiten en slimme keuzes. Zo kun je gericht verbeteren.
Bereik meer klanten
Wettelijke verplichting of niet: digitale toegankelijkheid is gewoon slim.
Wat goed werkt voor mensen met een beperking, werkt óók beter voor je andere klanten.
Een toegankelijke website is dus niet alleen compliant — maar ook commercieel aantrekkelijk.
Beter vindbaar in Google (SEO)
Screen reader en Google crawler gebruiken dezelfde code
Beter bruikbaar op mobiel en tablet
We testen je website op 200+ punten, ook op devices
Meer conversie door betere UX & usability
Accessibility heeft een grote overlap met Usability
Je bereikt tot wel 25% méér mensen dan met een ontoegankelijke website
De kosten van de aanpassingen zijn zo terugverdiend
Slimme keuze
Hoe kies je de beste partner voor zoiets belangrijk en omvangrijk als digitale toegankelijkheid? Ervaring, reputatie, continuïteit en certificering zijn de belangrijkste argumenten.
We doen audits sinds 2018
12 zelfopgeleide auditors
IAAP-gecertificeerd: WAS en CPACC