Je laat een website bouwen die er mooi uitziet en hopelijk goed verkoopt. Maar ondanks de vele bezoekers loopt iets stuk in het verkoopproces en worden de winkelmandjes vol met artikelen achtergelaten. Of je bezoeker verlaat de website na het eerste bezoek aan je homepagina. Het kan frustrerend zijn en veel onbegrip opleveren over waarom een mooie website niet het gewenste resultaat oplevert. Zou het kunnen zijn dat je één op de vijf Nederlanders uitsluit door een mooie, maar ontoegankelijke website? Het is zeker de moeite waard om te onderzoeken hoe digitaal toegankelijk je website/webshop is!
Je wilt een website die een maximaal bereik heeft, zodat je meer klanten kunt helpen met je producten en diensten. Meer klanten betekent meer omzet. Een goedwerkende website is prettig in gebruik, bezoekers blijven er langer op en komen graag terug. Je bedrijf staat bekend als een onderneming met een sociaal aspect: inclusie is belangrijk en je geeft om je klanten.
De uitdaging
Het testen van een website op een groot aantal technische en inhoudelijke succescriteria vraagt om hele specialistische kennis en ervaring. Vaak worden websites eenzijdig getest op bijvoorbeeld zoekmachineoptimalisatie of gebruiksvriendelijkheid en blijft een groot deel van waardevolle testen achterwege. Daarnaast kunnen moderne websites er mooi uitzien en toch ontoegankelijk zijn voor grote groepen gebruikers.
Het plan: de weg naar een betere website
Quick scan van je homepage
Laat de link van naar je website achter en beschrijf je behoefte.
Offerte
We bepalen de scoop van het onderzoek gebaseerd op jouw doelgroepen en jouw doelen.
Onderzoek
13 – 15 pagina’s getest op alles wat belangrijk is voor jouw bedrijf.
Resultaat
Een concreet plan van aanpak. Gevonden issues en suggesties tot verbetering.
Wat levert het op?
Wij willen je laten zien wat je kunt verbeteren aan je website om deze beter en toegankelijker te maken. We maken een individueel plan dat gebaseerd is op de situatie en wensen van jouw bedrijf. We laten je zien wat je moet veranderen en hoe je dat doet.
- Concurrentievoordeel
- Een beter imago van het bedrijf
- Meer omzet door een groter bereik
- Kosten- en tijdbesparend
- Een future proof website, die overal werkt